Landing page kampanii CSR

"Gra o psieżycie" to przykład świetnej, prostej idei, która porusza bardzo poważny problem społeczny - wyrzucania psów przy drogach. Kampania zrealizowana przez agencję Imago PR dla Stalexport Austostrada Małopolska S.A. miała zwrócić uwagę na ten problem. Naszym zadaniem było przygotowanie strony projektu.

Przeczytaj Case Study
arrow_downward

Dla kogo

01
Imago PR to jedna z największych i najbardziej rozpoznawalnych agencji PR na polskim rynku. Zrealizowane przez nią projekty były wielokrotnie nagradzane Złotymi Spinaczami, a także prezentowane za granicą, na przykład w finale globalnego konkursu IPRA Golden World Awards.

Wyzwanie

02
Szybki projekt, wdrożenie i uruchomienie landing page’a dla kampanii społecznej, której celem było zwrócenie uwagi dzieci i młodzieży, a poprzez nich - także dorosłych - na problem wyrzucania psów na autostradzie. Strona miała prezentować zasady zorganizowanego przez Agencję konkursu, opartego na kanwie gry Minecraft oraz umożliwiać wysłanie aplikacji konkursowej.

Realizacja

03
Korzystając z narzędzi do projektowania, jakie wspiera WordPress udało nam się znacznie skrócić czas wdrożenia projektu i w przeciągu tygodnia przygotować w pełni działającą stronę dla kampanii, o ciekawej stylistyce nawiązującej do Minecraft’a. Po akceptacji Agencji i klienta końcowego przeprowadziliśmy uruchomienie i optymalizację. Przez cały okres trwania kampanii wspieraliśmy pod kątem technicznym Agencję i realizowaliśmy konieczne zmiany.

Efekt

04
Krótki czas realizacji umożliwił rozpoczęcie kampanii zgodnie z założeniami - na początku ferii zimowych. Akcja szybko nabrała rozpędu dzięki wsparciu Youtuberów zaangażowanych w grę Minecraft, dzięki którym stronę graopsiezycie.pl odwiedziło ponad 13tys. osób, a ilość zgłoszeń do konkursu przekroczyła oczekiwania. Dzięki dobremu pomysłowi i jego realizacji, cel postawiony przed kampanią został zrealizowany. Cieszymy się, że mogliśmy mieć swój mały udział w tym sukcesie.

Opinia klienta

05

Marta Dobrzańska Account manager

"Zespół Fooz’a świetnie sprawdził się w roli partnera odpowiedzialnego za kreację i wdrożenie strony dla realizowanej przez nas kampanii. Bardzo dobra i szybka komunikacja, krótki czas reakcji na nasze uwagi czy prośby, ciekawy design strony, dobrze oddający klimat Minecraft’a i założenia naszej akcji, a przede wszystkim – fajni ludzie, z którymi współpraca to przyjemność. To na pewno nie był nasz ostatni wspólny projekt. Polecam bardzo!"

Porozmawiajmy o współpracy!

arrow_upward